Propaganda proti Linuxu - chtel by nekdo reagovat?

Zdenek Drlik drlik na asd-software.cz
Pondělí Červen 18 13:49:37 CEST 2001

<ok1fou na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:200106180857.f5I8v6E51341 na smtp4.vol.cz...
> Vazeni,
>
> jako reakce na clanek o GNU a Linuxu vysel tento clanek:
>
> http://www.britskelisty.cz/20010618k.html#10
>
> ktery mi pripada znacne nefer.
>
> Jelikoz sam nemam moc casu reagovat na takove sahodlouhe liceni, kde je
navic cela rada rafinovanych polopravd, rad bych navrhl, aby na to reagoval
nekdo s distatkem casu a potrebnymi zkusenostmi.

> Omlouvam se za off-topic.
>
> Jindra Vavruska

Rekl bych, ze kazdy si udela nazor sam. Autor, ktery se stavi do role
pocitacoveho vseznalce, ktery vsechno vi a vsechno zna nejlepe (cituji):

"Pro praktika, který pracoval asi v deseti programovacích jazycích a na
dvaceti různých platformách, nemluvě o různých verzích, překladačích, který
viděl vzestup a pád mnoha operačních, databázových a jiných informačních
systémů, který ví moc dobře, že životnost každého takového systému je řádově
deset let, který ví, jak je obtížné přenášet složitější systémy na nové typy
počítačů, zní výroky podobných nadšenců zvláště kuriózně."

snad ani nestoji za komentar. Podle nej jsme vsichni pitomi cucaci, ktere
on, v pocitacich ostrileny kmet strci do kapsy, alespon je to tak z celeho
clanku citit (argumenty typu "ja jsem pracoval s pocitacem od r. 1970, to
jste jeste ani nebyli na svete" jsou podle nej dostatecne na to, aby kazdy
smekl a nedovolil si vic nez soupat nohama...).

Zdravi
Zdenek D.