problem s X

Stepan Roh stepan na srnet.cz
Pondělí Červen 18 15:06:38 CEST 2001

On Mon, 18 Jun 2001, Martin Landa wrote:

> Distribuci mam Debian 2.2r2 (68k), ale s tou grafarnou to bude horsi protoze
> to mam nainstalovane na pocitaci Atari Falcon 030 a ten ma cely graficky
> system integrovany.
>
> V messages pri spusteni je ohledne grafiky toto
> Jun  1 00:53:00 atari kernel: Determined 640x480, depth 4
> Jun  1 00:53:00 atari kernel:    virtual 640x960
>
> Mam chapat ze soubor XF86_NONE by mel byt nejaky kofiguracni soubor (asi na
> grafiku)?

Ne, XF86_NONE by mel byt X server odpovidajici vasi graficke karte. Mam
silny pocit, ze graficky subsytem pro Atari jsem v Driver Status List
nevidel. Vetsinou je symlink X -> XF86_<karta> (napr. XF86_SVGA). To ze je
tam XF86_NONE, to bych si tipnul, ze se mu vubec nezdarilo zkonfigurovat
patricny server. Nebo to ma Debian standardne pred zkonfigurovanim. Nevim,
Debian temer neznam.

S pozdravem,

Stepan Roh