Modem nechce vitocitcislo

Kebert Martin mkebert na seznam.cz
Pondělí Červen 18 15:08:57 CEST 2001

Dne čt 14. červen 2001 17:06 jste napsal(a):

> no snad si nemyslite, ze jsem tak blby, ze necham v konfiguraci softu at&w.
> pokud jej spustim nekolikrat denne, za jak dlouho se z nvram asi stane
> prom?
>
> prispevek si prilis nepamatuji (quotace!), ale myslim, ze jsem tam prave
> uvadel, ze neni mozne se spolehat na vysledky atz, prave proto, ze nevite,
> jaky pritroubly sw vam profil prepise.
> tim jsem kritizoval jak atz tak at&w. s cim z toho nesouhlasite, prosim?

Kritizuji zbytecne, nekolikanasobne pouzivani "AT&W". Dle meho nazoru, nema
uziv. progam co ukladat do modemu(smi si ho max. vyresetovat). Moje reakce
byla na to vetu, ze ktere vyplyvalo ze "co ulozim do modemu uz nezjistim".
Myslim si, ze dat modemu "AT&V" nebo (v pripade Couriera, mozna i dalsich
Roboticsu) "ATI5" pro zjisteni, jak je nakonfigurovany je lespi nez mu
ukladat konfiguraci "jen tak pro jistotu". Tot vse.

--
Kebert Martin <mkebert na seznam.cz>