httpd.conf - ukazkovy soubor

Vaclav Dvorsky hufhendr na atlas.cz
Pondělí Červen 18 15:28:44 CEST 2001

> Dobry den,
>  jsem zacatecnik v Linuxu a zkousim si hrat s WWW serverem, FTP serverem a MAIL
> serverem. Rad bych Vas nekoho poprosil, kdo delate napriklad nejakeho admina, zda-li
> byste mi nemohli poslat vzorovy soubor httpd.conf (treba nejaky, ktery pouzivate;
> samozrejme bez nejakych nastaveni, ktera by se dala zneuzit) na adresu sutton2 na atlas.cz
>  Predem mnohokrat dekuji

Mam pocit, ze to dost dobre nejde. U Apache hodne zalezi na konkretnim
presnem pouziti daneho www serveru a podle toho vypada i httpd.conf.
Muzete pouzivat certifikaty, vynucovat si pouziti certifikatu, muzete
mit vitualni servery, muzete mit pristup pro prohlizeni obsahu adresaru
(i podle uzivatele) nebo naopak je mozne to zakazat, muzete pouzivat
PHP, CGI...
Je toho proste hodne. Pro zacatek staci odkomentovat ServerName, doplnit
jmeno serveru a Apache bude fungovat.

--
Vaclav Dvorsky
http://www.hufhendr.net