X 4.0.3 (Debian/woody) problem s locale (asi)

Pondělí Červen 18 17:03:35 CEST 2001

Zdravim,

  Mam problem s rozchodenim slovenskej klavesnice v programoch ako su
x-term, vim, gvim, gnome-terminal a podobne. Vlastne jediny program, o
ktorom viem, ze tam slovenska klavesnica funguje je mozilla.

  Aby som upresnil nefunguju pismena l~, c~, s~, z~ a t~ a ani ich
UpperCase ekvivalenty. Zobrazovanie je spravne (text uz napisany
zobrazuje spravne), v konzole (mimo X) pisem pismena s makcenmi v pohode.

  Locale mam nastavene a nenasiel som, kde by tam mohla byt chyba
(LANG=sk_SK ostatne nenastavene, nefunguje ani s LC_ALL=sk_SK).

  Z naistalovanych balickov, ktore maju v mene locale, mam len
locales-2.2.3-1. Predpokladam, ze mi nieco chyba, len neviem zistit co.

Vdaka

PS:
XF86Config-4:
<snip>
Option "XkbRules"    "xfree86"
Option "XkbModel"    "pc105"
Option "XkbLayout"   "czsk"
Option "XkbVariant"  "us_sk_qwerty"
Option "XkbOptions"  "grp:switch,grp_led:scroll"
<snip>

PS1: Deje sa nieco so serverom debian.cz ?

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...