cestina v Tk programu

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz
Pondělí Červen 18 17:05:24 CEST 2001

Peter Cernoch wrote:

> Hezky den vsem,
>
> Mel bych dotaz na znalce programovani Tcl/Tk :
>
> Jak prinutim Tk aplikaci aby mi v okne (typ "text") zobrazovala
> ceske znaky ?
> Pouzil jsem prepinac -font s parametrem napr.

Zrejme jeste musite programu rict, z jakeho kodovani si ma vas text
zkonvertovat:

encoding convertfrom iso8859-2 $vas_text

man encoding

Hanka
--
Hana Skoumalova     Institute of Theoretical & Computational Linguistics
                                                      Charles University