Instalace na notebook

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Červen 18 18:19:44 CEST 2001

On Mon, 18 Jun 2001, amizde wrote:

> Instalace jako takova probehne, ale po restartu mi to oznámi ze neni system

A to že tam není systém vypíše kdo? BIOS? nebo již LILO?

Má disk nastaven příznak že je botovatelný nebo jak se to jmenuje, je v
MBR zaváděč, jak je disk rozdělen, jde linux spustit z toho HD pomocí
botovací diskety atd.......
Je v BIOSU start z HD nastaven boot - c,a,cd-rom .....

Křištálovou kouli pořád nemám - pošlete ji EXPRES !

|            Ostrava                     |
|    e-mail soban na centrum.cz             |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne