Rychlost se squidem a bez nej = velky rozdil

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Červen 18 17:42:36 CEST 2001

On Mon, 18 Jun 2001, Jaroslav Stefka wrote:

> Dobry den,
> mam pocitac s OS linux RH 6.0 + squid 2.2 Stable4, cca 30. uzivatelu.
> hardware P200MMX + 64 MB RAM, 9 GB SCSI disk.
>
> Kdyz v prohlizeci IE 5.x nastavim pristup do Inernetu pres squida vse funguje

Zde je problém IE 5.x aspoň co já jsem měl možnost sledovat práci IE tak
lže jako když tiskne v rychlosti stahování.
Klidně i bez proxi s modemem 33.6 ukazuje klidně takové nesmysly že se
člověk nestačí divit.

> jak ma, jenze rychlost se pri stahovani pohybuje max. kolem 10kB/s.
> Pokud v prohlizeci vypnu pristup pres proxy, rychlost je cca 70kB/s.
> Kdyz do prohlizece nastavim squida naseho poskytovatele, prohlizec ukazuje
> i 200kB/s.
> K poskytovateli jsme pripojeni 100MB/s sitovou kartou, ale mame mit prenos
> omezen na 64 kB/s.
>
> Moje otazka teda zni, jak je mozne, ze pres naseho squida mam jen 10kB/s
> a bez nej 70kB/s. Je mozne, ze squid cely prenos tak vyrazne zpomaluje?

Je to poznat na práci jak rychle se ta stránka načte? Pokud ano skuste
změřit rychlost něčím jiným než udaji z IE.

|            Ostrava                     |
|    e-mail soban na centrum.cz             |

---
Používám legální programy a ZADARMO !
viz http://www.linux.cz/zdarma-a-legalne