vmware + grafika (fwd)

Kamil Sopko konfer na matrixway.cz
Pondělí Červen 18 14:27:43 CEST 2001

Dne pá 15. červen 2001 10:59 jste napsal(a):

>Ahoj.
>Mam problem.
>Mam naistalovany vmware, ale nemuzu rochodit lepsi rozliseni (ve
>WIN98) nez 640*480.
>Mam  uz i vmware-tools, ale naistalovany ovladac hlasi error 23:(:
>Karta S3 Virge GX2.
>Poradi mi nekdo...?

No mel jsem podobny problem jde o to ze musite upravit konfiguraci Xserveru.
Tento navod je na www.vmware.com, ale chvylku trva nez ho najdete
je to navod na  na  4kovy Xka ale  da se s mirnou upravou aplikovat i na
starsi.

Do konfigraku se musi pridat dalsi zarizeni device a obrazovka k tomuto
zarizeni, a az pote nainstalovat pod windowsem ovladace pro grafickou kartu
samozrejme po restartu Xserveru.

BTW: vmware beha paradne , ale  mam problem ze bezi pouze v barevne hloubce
jakou ma nastavenu  X server, na vmware.com jsem nasel ze by to melo jit tim
ze vyhodim  DefaultDepth , ale tim padem pokud to vyhodim  u obrazovky vmware
driveru tak neni zadna zmena, porad jedu podle X desktopu  a pokud  vyhodim u
obrazovky X desktopu tak mi to nabehne v 8bitech a taky to u vmware nejde
zmenit(nehlede na to ze windows tuhle zmenu nerozdejchaji  moc snadno  z16 do
8 bitu). Nevi nekdo jak prepinat za behu barevnou hloubku? jde mi o aplikace
jako  hry co meni do 8 bitu.

Kamil Sopko
e-mail:	sopak na matrixway.cz
www:	www.matrixway.cz