dosemu a ATI

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Pondělí Červen 18 20:24:11 CEST 2001

On Wed, 6 Jun 2001, Milan Suchánek wrote:

> [...]

Pokud se nic nezmenilo tak je problme s grafikou jako takovou .
Co myslite pojmem, ze jete manager (jako NC ci tak ?)
Kdysi jsem podobny problem tady resil - pokud jedete grafiku pod X-ama
(tedy xdosemu) tak klasicke VGA rozliseni (mod 0x12 ) 640x480 umi az
DOSEMU od verze 1.X kde X<>0 (ale to co je v RH7.1 uz je nove)
Tazke to asi jedete pod konzoli a tam je problme, ze nektere chipsety
proste DOSEMu pod konzoli neumi - ja jsem prave mel problmey hrozne s
ATI128 (AIW) - po prepnuti videomodu do grafiky to cele spadlo.

Castecneho zlepseni jsem dosahl az po analyze debug logu pri spusteni
dosemu

Predpokladam, ze jset nastavil v dosemu.conf neco podobneho :

$_rawkeyboard = (1)
$_keybint = (on)

$_video = "vga"         # one of: plainvga, vga, ega, mda, mga, cga
$_console = (1)         # use 'console' video
$_graphics = (1)

a tohle

$_chipset = "ati"

a tohle je finta :

$_ports = "0xd0f4"        (to mi kdysi nekdo tady poradil at pohlidam
porty )

Ale podotykam uplne uspokojive ATI 128 nechodi ani ted (micha barvy, meni
rozliseni ...)

Kdyby to nekdo vyresil, budu rad za cc: + uvitam i osobni zkusenosti

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *