Aspell - kontrola pravopisu

Vaclav Dvorsky hufhendr na atlas.cz
Pondělí Červen 18 20:06:12 CEST 2001

Dobrý den,
po instalaci nového RedHatu 7.1 cz (KDE 2.1.1) mě napadlo, že bych už mohl
Linux používat jako hlavní OS. Pro psaní dokumentů nepotřebuji žádné extra
editory, KWord by mi bohatě stačil. Ve skutečnosti potřebuji jen kontrolu
pravopisu.
Vyzkoušel jsem ji tedy, ale zklamala mě rychlost. Běžný 2ou stránkový
dokument se kontroluje neúnosně dlouho. Dokonce ještě déle, než když si ho
nechám zkontrolovat na připravovaném freemailu www.sendmail.cz

Mám Celeron 600MHz, 64MB RAM a tak si říkám, jestli mi třeba nechybí nějaký
podstatný index nebo něco podobného.
Jak to funguje Vám?

PS. kontrola pravopisu v tomto e-mailu (KNode) trvala cca 3min...

--
Vaclav Dvorsky
http://www.hufhendr.net