rovnice regresnich prolozeni

dominik legut legut na ipm.cz
Pondělí Červen 18 21:30:28 CEST 2001

Zdar linuxova komunito,
pri prechodu na linux mi stale vrtalo a bohuzel stale vrta hlavou jak v
nejakem spreadu (ala excel) najit rovnici regresi. Tak napriklad jsem chtel
vysledky zpracovavat v K-spreadu, ale bohuzel nemuzu najit kubickou regresi
ani jeji rovnici, nechci spline. Rovnici nemuzu najit ani ve Staroffice?
Existujou vubec v tehle softech?
Vim, ze existuje napr. grace (xmgr), kde je regresi a ruznych prolozenin
tisice, ale rad bych data upravoval v bunkach, rychle se mrknul na
koeficienty, lehce upravil atd, porad dokola, takze skakani z jednoho softu
do druheho neni to prave. Ma nekdo nejaky napad?
S pozdravem Dominik Legut