Prenosny disk

Valter valter na atlas.cz
Pondělí Červen 18 21:24:50 CEST 2001

Po odpojeni napajeni (napr. zamek na sufliku) je to bezpecne.

Toto opravdu muze zpusobit problemy. Radsi to nedelejte.

> Nemam to v Linuxu vyzkousene (i kdyz podle toho co jsem cetl by to melo
> jit), ale ve W2k neni problem pripojit za chodu IDE disk, nechat ho
> vyhledat, pouzivat a pak ho zase odpojit a vyjmout.

Vzhledem k tomu, ze pouzivam SCSI disky, tak mam ovladace pro IDE
v modulech a pak neni problem inicializovat disky IDE pouze v
pripade, ze nejaky do toho sufliku strcim a pred vytahnutim ho
zase odmountovat a vyhodit moduly.
Jestli to funguje korektne na IDE-only stroji overene nemam.

Ing. Mayer Valter, Senec
Slovak Republic,  Europe