RH_7.1- mouse PS/2 na MB ASUS P2B-vyreseno

Miroslav Barták mbartak na iol.cz
Úterý Červen 19 03:55:11 CEST 2001

On Sun, 17 Jun 2001, Mirek Bartak wrote:

>Zkuste vypnout podporu USB (v BIOSu). Nebo si pak prelozte vlastni jadro,
>ktere nebude mit tyto specificke problemy. Asi nejjednodussi bude porovnat
>.config standardniho jadra a jadra BOOT (k dostani v SRC baliccich).

Dělala to zvukovka. V BIOSu jsem ji pridelil IRQ 5 a už jedu v pohodě.
Poznámka: Jadro 2.4.2 je sice citlivější na nastavení v biosu, ale chodi to
opravdu skvěle svižně. Ještě chybí hardwarová podpora OpenGL ale i to někdy
bude. Za ty dva roky, co jsem se dostal od Win98 - tour až k shelu na Linuxu
se tu  udělalo opravdu hodně. I díky této konferenci .