OT: Propaganda proti Linuxu - chtel by nekdo reagovat?

Vaclav Dvorsky hufhendr na atlas.cz
Úterý Červen 19 01:06:22 CEST 2001

> Inu, dalsi clanek plny demagogie typu "Unix (a zejmena) Linux je
> hnus". A docela se mi libilo obvineni ze tvurci Unixu jsou vlastne
> hnusni komousi. To je fakt dobrej joke.

Budeme si muset zvyknout na podobne clanky, myslim, ze jich bude pribyvat.
Autor zjevne venoval hodne casu sveho zivota studiu operacnich systemu Win$
a nyni pravdepodobne (jelikoz urcite neni hloupy) vidi, ze to byl zcela
promrhany cas.
Win$ jsou mrtve. A co ted? Zacit se ucit od zakladu jiny OS a zapomenout na
vsechno, co se az doposud naucil? To nemusi byt tak jednoduche.

Ja bych za tim videl strach a penize. Strach o praci. Je pomerne dost lidi
s certifikaty M$, zatim spi a v pracovni dobe si spokojene klikaji. Ale i
oni se casem probudi az zjisti, ze se jim ztraci puda pod nohama. Pak kolem
sebe zacnou kopat a treba budou psat clanky utocici na Linux. Vzdyt pro ne
je Linux to, co jim doslova bere existenci. Oni ho neumi, boji se ho a
bude-li se dal rozsirovat, skonci treba casem i jeho pricinenim na ulici.

Takze ja bych zustal v klidu. Podle mne se casem stanou podobne clanky
zoufalych Windowsaku denni samozrejmosti a nema vubec cenu na ne jakkoli
reagovat. Nejsou totiz o Linuxu, ale o zoufale snaze zachranit si zivobyti,
o neschopnosti se prizpusobit dobe.
Linux je kvalitni, my vsichni to vime, vedi to i oni. Kazdy konkterni utok
na Linux mohu sam ztrapnit primou ukazkou: "tady je muj server na Linuxu,
umi to a to, funguje bezchybne a posledni restart byl kdyz jsme se
stehovali". Ale clanky podobneho typu IMHO nestoji za pozornost.

Nechme to plavat a pojdme se venovat uzitecnejsim vecem. Napr. proc jeste
neni uspokojive vyresen nekonecny pribeh ceske klavesnice?
:-)

--
Vaclav Dvorsky
http://www.hufhendr.net