vadny blok na HDD

Milos Prudek prudek na nembv.cz
Úterý Červen 19 12:40:36 CEST 2001

> To ja taky, ale ted potrebuji preklenout tu dobu nez ho vymenim.
>
> Nakonec jsem v single rezimu pustil
>
> fsck /dev/hda2 -c
>
> a vypada to zatim dobre.

Nedavno jsem stravil 4 dny sveho zivota snahou nainstalovat Linux na disk,
ktery mel jen 0,1% vadnych sektoru. Ono to i fungovalo :-) Badblocks
probehl, system se (na druhy az ctvrty pokus) nainstaloval, a pak treba i 2
hodiny bezel... ale po rebootu byly vadne sektory... pak se smazala
partition table... pri novem badblocks se objevily dalsi vadne sektory...
atd...

Neveril byste, kolikrat jsem si behem tech 4 dnu rikal "zatim to vypada
dobre".

Nemusim dodavat, ze disk skoncil nakonec v popelnici.

--
Milos Prudek