unable to open initial console

9r na seznam.cz 9r na seznam.cz
Úterý Červen 19 11:54:22 CEST 2001

Pavel (c)VARC wrote:

> a jak mu3/4e vypsat tu další spoustu textu poi startu v dobi kdy nemá
> poipojen 3/4ádný FS ?? No asi na výpis nepou3/4ívá /dev/console ani jiný a píše
> rovnou na obrazovku :O)). Tak bych to vidil já.

u /dev/console je podstatne predevsim hlavni a vedlejsi cislo zarizeni,
ktere si kernel prave pro potrebu bootu muze zapamatovat i sam. takze si
celkem dokazu predstavit situaci, kdy kernel veskery vystup na obrazovku
prohani pres patricny kod a nejakou primitivnejsi funkci pro raw zapis
pouzije pouze v pripade, kdy se mu "oficialni" konzoli nepodari
rozchodit. je to ale silne imaginarni hypoteza, ktera nemusi platit v
univerzu zvanem realita.
bylo by vsak dobre, kdyby puvodce tohotu threadu zaslal obsirnejsi
bootlog (porad nevime, kdo to pise, vime jen, ze potom uz se nic
nedeje), pripadne i co ma za distribuci / bootloader / ...

--
NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: I AM NOT LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR
HARDWARE DAMAGE, SYSTEM MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU