OT: Propaganda proti Linuxu - chtel by nekdo reagovat?

Hana Skoumalova Hana.Skoumalova na ff.cuni.cz
Úterý Červen 19 11:08:58 CEST 2001

Jiri Chaloupka wrote:

> Nastesti uz nesedi ... (viz www.psp.cz) ale jsou tam jina esa

> Mozna se pletu, ale nema stejny titul (RNDr) "doktor" Sladek?

To teda neeeee. Ten je PhDr. Na mat-fyzu (ani na prirodovede) se cenzura
nevyucuje (a nevyucovala).

RNDr. Hana Skoumalova :-)
--
Hana Skoumalova     Institute of Theoretical & Computational Linguistics
                                                      Charles University