samba 2.2.0 a zip (cdrom)

AdaMcPetr petr.adamek na antek.cz
Úterý Červen 19 15:32:35 CEST 2001

Mam nasledujici problem se sambou 2.2.0:

v smb.conf mam sekci pro zipku:
[zip]
  comment = ZIP
  path = /mnt/zip
  public = yes
  writable = yes
  max connections = 1
  root preexec = mount /mnt/zip
  root postexec = umount /mnt/zip; ziptool -e /dev/sda
  root preexec close = yes

vse funguje jak ma az na to ze se nepovede umount (a nasledne se
pak zipka neejektuje), protoze nejaky bezici demon smbd (nejspis
ten co se staral o spojeni se zipkou) tam ma current directory, ten
demon po cca nekolika minutach umre. Nevite nekdo o nejake
direktive v smb.conf, ktera by budto primela toho demona mit jiny
current directory nebo umrit ihned po ukonceni spojeni, koukam na
man smb.conf az mi jdou oci sejderem a nic mne netrklo. Jeste
jsem uvazoval o:

  root postexec = fuser -k /mnt/zip; umount /mnt/zip; ziptool -e
/dev/sda

to mi ale prijde dost brutalni:-)

Predpokladam ze stejny problem bude is s jinymi vymenitelnymi
medii (cdrom apod.)

AdaMcPetr
petr.adamek na antek.cz
http://www.antek.cz