Rychlost se squidem a bez nej = velky rozdil

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Úterý Červen 19 15:45:39 CEST 2001

> Dekuji za odpovedi, jeste zkusim nainstalovat verzi 2.3.STABLE1-5 z RH 6.2, jak
> mi poradil pan M.Kerslager.

Rovno by som si skompiloval 2.4.STABLE1 s podporou diskd. A cache pre
squida rozdelil asi na 2-3 particie(pripadne adresare) aby to bolo
rychlejsie.

Dalej nezabudajte, ze vsetko co tahate uz moze mat ten squid(u providera)
v cache a ten Vas to musi tahat. Ale az take vekle rozdiely by v tom
nemali byt.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2