DRDOS a LILO

9r na seznam.cz 9r na seznam.cz
Úterý Červen 19 17:04:30 CEST 2001

Petr Skoda wrote:

> Asi jsem mimo, ale neni opendos ranna verze DRDOSu - ?
> podle  ftp serveru lineo jsou starsi verze DRDOSu pojmenovane prave
> opendos - taky se rika Caldera DOS - Alespon jsem tak chapal jeho vyvoj.
> To posledni je zatim zase DRDOS7.03 a open neni , nema zdrojaky.

vali se mi to nekde v koute disku a myslim, ze vyvojova linie opendosu a
drdosu prolina. nicmene mam pocit, ze opendos dospel aspon do verze 7.01
a to by vam mohlo stacit (jinak cely nazev je caldera opendos).

--
NOTE FOR WINDOWS (TM) USERS: I AM NOT LIABLE TO YOU FOR ANY SOFTWARE OR
HARDWARE DAMAGE, SYSTEM MALFUNCTION OR DATA LOSS ARISING OUT WHILE YOU