DRDOS a LILO

Ing. Miloslav Ponkrác miloslav.ponkrac na atlas.cz
Úterý Červen 19 20:53:37 CEST 2001

>ja nahazuju z DR-DOSu Linux pres loadlin... nechtelo se mi ohackovavat
>velkou partisnu :)
>Jinak na DR-DOS mi nesahejte, ve srovnani s MS-DOSem je absolutni
>jednicka
>[napriklad ten multitasker ;-)))]

DR-DOS je perfektní, kam se hrabe MS-DOS. Třeba už jen to, že má práva k
adresářům a souborům, možnost undelete bez odhadování celého jména, atd..

Já jsem až do éry Windows 95 nevěděl, co je to MS-DOS (před tím jsem znal
jen MS-DOS 3.30), ale pak už přeci jenom to nešlo. Například DR-DOS
nepodporuje FAT-32, apod. a nad DR-DOSem neběží Windowsy, což je pro mě
bohužel nutné.

Ale zanevřel jsem na něho, když jsem zjistil, co dělá s diskem. To si
myslím, že je od něj zbytečné, a protože se tato feature nedá vypnout, tak u
mě skončil. Mám pocit, že tohle už znám od jedné firmy, která si myslí, že
jejich programy přesně ví, co chci udělat.

S pozdravem

Miloslav Ponkrác