Prihlasovani pres KDM v RH 7.1cz

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Úterý Červen 19 23:13:56 CEST 2001

Dobry den!

Zkoumal jsem, jak funguje prihlasovani pres KDM (XDM)
a moc z tech scriptu moudry nejsem.

Muj problem:

Uzivatel "novak" se prihlasi, spusti se mu Xka a pracuje.
Prikaz finger pak vypise tyto informace:

novak     TTY = *:0
novak     TTY = pts/0

Je tam tedy dvakrat.

Uzivatel se odhlasi a finger vypise nasledujici:

novak   TTY=*pts/0  IDLE=169d

Uz jsem nainstaloval RH 7.1cz na nekolika pocitacich a vsude
se to chova stejne. RH6.2 mi to nedelal.

Dalsi problem, ktery se u KDM vyskytuje se projevi v momente,
kdy z nej zvolite restart nebo ukonceni systemu. Vypada to, jakoby
se xserver nekolikrat restartnul a pak ho nejspise zlikviduje
system tak, jako ostatni aplikace. Tohle mi delal uz RH 6.2.
GDM to nedela. RH 6.1 se choval spravne i s KDM.

Zajimave je, ze kdyz jsem na RH 6.2 upgradnul KDE na 2.1,
tak vse chodilo spravne. Po upgradu na RH 7.1 se vse
vratilo zpet a jeste tam zustava zaregistrovany uzivatel ... :-(

Funguje to tak vsem, nebo delam neco spatne?

                        Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky