RH_7.1- mouse PS/2 na MB ASUS P2B

Středa Červen 20 07:49:46 CEST 2001

On Tue, 19 Jun 2001, Milos Prudek wrote:

> Mel jsem stejne problemy. Pomohlo vybrat pomoci mouseconfig mys ALPS
> (ackoliv mam normalni mitsumi ps/2)

V novych jadrech pozor na sdileni preruseni. Nastevte BIOS tak, aby se to
nehadalo.

Pokud rozchodite mys na konzoli pomoci gpm, lze ho nastavit do rezimu
opakovace (repaeter, tj. X server bude cist mys od gpm a ne primo z
portu).

Driv se to delalo tak, ze se gpm spustilo s parametem -R a do XF86Config
se dalo tohle (dnes bude mozna trochu jina syntaxe u XFree 4.x, v
dokumentaci to bude urcite popsane):

Section "Pointer"
   Protocol        "SysMouse"
   Device          "/dev/gpmdata"