2.4.x a swap

Konir Tomas moje na molly.vabo.cz
Středa Červen 20 07:58:58 CEST 2001

On Wed, 20 Jun 2001, Daniel Smolik wrote:

> Zdravim,
> nekde jesem cetl (ted to i sam pozoruji), ze jadar 2.4.x >
> 3?4?5 maji nejaky problem se swapem resp. swapuji vice nez
> je zdravo.
> Vim, ze 2.4.x potrebuji vice swapu  nez potrebovala rada
> 2.2, ale co je moc to je moc. Zkousel jsem kompilovat kernel
> a pozoroval jsem
> jak se to chova. S 2.2.x si to na mem stroji neswaplo ani
> jednou a 2.4.x to melo za chvili 90M ve swapu a to je IMHO
> trochu moc.
> Nehlede k tomu, ze se cely system velmi zpomalil a treba
> [...]
						Dan
Hm a myslite, ze by jste mohl napsat blizsi informace ? Treba jako co mate
za hardware (CPU, RAM, ...) co vsechno poustite a tak podobne ? BTW vsiml
jsem si, ze posledni dobou se zacinaji mnozit takovehle neuplne dotazy a
rad bych apeloval na vsechny dalsi potencionalni tazatele, aby se pred
poslanim mailu zamysleli.

				MOJE

--

Tomas Konir