staroffice a URW fonty

Radek Kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Středa Červen 20 09:11:13 CEST 2001

Prosim o pomoc s nainstalovanim fontu do StarOffice
Mam RH7.1cz a Xfont server
Cesta k fontum tedy neni zadana v souboru XF86config
nainstaloval jsem Staroffice 5.2 a URW fonty 8859-2
chtel jsem tyto fonty nainstalovat do SO podle clanku
http://www.root.cz/clanek.phtml?id=480
"StarOffice vs. nabodenicka, saga pokracuje"
spustil jsem SPadmin, dal Add Fonts, Initialize Path.
Zrjme protoze cesty k fontum nejsou v XF86Config, tak
se neobjeví  cesty k fontum. Dal jsem tedy  Browse a vybral adresar
/usr/share/fonts/ISO8859-2/Type1-URW
Pote Convert metric file, All Fonts.
Dam Close a nyní se mi objeví varovani, ze k temto fontum neni pristup,
ze se mam dohodnout s adminem o trvale zpristupneni fontu nebo
vzdy pred spustenim SO nastavit promenou SAL_FONTPATH, nyni ze
program doplni cestu do XFontPath. Muzu dat pouze OK a pote se
program zhrouti - neuspesne ukoncen(SIGABRT).
no a fonty zkratka nainstalovany nejsou.
muze mi nekdo poradit, kde je chyba?
predem dekuji
Radek Kohout
Radek.Kohout na op-profashion.cz