DivX ;-) prehravac

Tomáš Knaifl knaifl na iinfo.cz
Středa Červen 20 09:21:27 CEST 2001

> Bohužel, jestliže trváte na tom smailíku (= crack na mpg4) tam zde Vám
> kolegy doporučovaný media player nepomůže.
> Holt, není každý den posvícení

zdravim

muzu se zeptat, co timto myslite??? mplayer pouziva k prehravani primo
windowsovsky, puvodni kodek (ten crackly MPG4), takze nevim, proc by s
nim neslo prehravat i DivX ;-) filmy? sam to pouzivam k prehravani me
sbirky filmu bez problem (relativne..  neustale se mi rozsychronizovava
video/zvuk, ale to se snad nejak odstrani)...

s pozdravem
Tomas Knaifl

--
  ( \                           Tomas Knaifl, Internet Info s.r.o.
   \ \                          tomas na knaifl.cz