zamrznuti instalace Staroffice 5.2 v RH7.1 CZ

Michael Eckstein ibase na bajt.cz
Středa Červen 20 09:52:20 CEST 2001

NFS nepouzivam, nicmene postup jsem vyzkousel. Bohuzel vysledek je stejny.

Mozna bude nejaky problem s AMD, mam take AMD, Athlon 850MHz s deskou KT7
RAID. Mate nekdo take AMD Athlon(Duron) s RH7.1 CZ, kernel 2.4.2-2, na
kterem Vam probehne instalace Staroffice bez tuhnuti pocitace?

Kernel jsem prelozil pro Athlon i pro 386, v obou pripadech instalace
zatuhne.