Pamet RAM + Virtualni pamet - vykon

Středa Červen 20 11:19:18 CEST 2001

On Wed, 20 Jun 2001, Petr Ruzicka wrote:

> Mam pustene 2x X-ka (na CTRL+ALT+F7,8), ktere mi kazde zabiraji asi 55
> MB (neni to trochu moc?).

Pokud nemate nejakou predpotopni grafarnu, tak od toho odectete objem
videoramky, protoze ji X server ma namapovanou do sveho pametoveho
prostoru a jeho velikost je o to zvetsena. (Viz /proc/*/maps, polozky
majici /dev/mem nebo tak nejak.)

Pak je samozrejme otazka, k cemu mate dvakrat spusteny X server. Ne, ze by
to neslo a nebylo to obcas uzitecne.