Instalace gcc-3.0

Tomáš Knaifl knaifl na iinfo.cz
Středa Červen 20 11:23:18 CEST 2001

On 20 Jun 2001 11:11:21 +0200, Libor Chocholaty wrote:

> Porad se u noveho GCC omila binarni kompatibilita. Co to vlastne je? Mel by
> prece produkovat kod spustitelny na tom kterem procesoru, ne? Jedna se tedy o
> kompatibilitu s knihovnami pri linkovani nebo o jakou kompatibilitu se vlastne
> jedna?
>
> S pozdravem, Libor Chocholaty

jedna se zejmena o volani funkci z knihoven v C++ .. v C je
situace jasna a standardni, cili pri volani funkce se pred
funkci da podtrzitko a to se vola, cili napriklad pokud v kodu
mate funkci cprintf, tak z knihoven se vola _cprintf

u C++ je situace slozitejsi, protoze C++ zna takove veci, jako
pretezovani
operatoru, vice funkci se stejnym jmenem ale odlisnymi parametry,
sablony
, objekty apod... takze se to, ktera funkce se ma zavolat, urcuje tim,
ze se podle
jkejich parametru ci podle toho, ke kteremu patri objektu..cili funkce
ahoj muze byt
nekde v knihovne reprezentovana jako ahoj na uiz@CObject na 4599 (to je jenom
hypoteticky priklad)
a to, jak se jmeno takove funkce vytvori z toho, jake a kolik ma
parametru, v jakem je objektu
neni bohuzel nikde standardizovane, takzke zalezi na autorech
prekladace, jak si toto
pojmenovavani vytvori.. A to se navic s novymi vlastnostmi prekladace
muze menit...

Nedavno tusim primo do teto konfery posilal jak vypada jakasi funkce z
sablony (uz si nepamatuji,
co to presne bylo)...

--
  ( \                           Tomas Knaifl, Internet Info s.r.o.
   \ \                          tomas na knaifl.cz