java a unix socket

Jiri Kratochvil jkratochvil na fincommaterna.com
Středa Červen 20 11:43:13 CEST 2001

Nevite nekdo zda Java nebo nektery z dostupnuch packages umi pracovat se
sokety typu AF_UNIX. v JDK jsem nasel podporu jenom pro sitove sockety.

Potrebuji komunikovat mezi procesy napsanymi v ruznych jazycich
(konkretne java, C/C++ a Perl s moznosti dalsiho rozsireni) uvazoval
jsem o IPC (msg queue, semaphors) ale nanasel jsem nic co by to
zpristupnovalo Jave. Tak zkousim sockets, ale nechci z jistych duvodu
pouzivat AF_INET sockets (kdyz nebude vyhnuti tak k tomu asi dojde).

Ted to potrebuji rychle rozebehnout. Pozdeji nad tim samozrejme pobezi
CORBA.