OT: Re: Propaganda proti Linuxu - chtel by nekdo reagovat?

Tomas Franke tomas.f na volny.cz
Středa Červen 20 11:31:32 CEST 2001

Vaclav Stepan wrote:
> [...]

Je to k placi...Mimochodem, drtiva vetsina ceskych poliktiku neni schopna bez
pomoci pouzivat Net a e-mail, to je proste fakt. To, ze politik odpovida na
zpravy mailer-deamona a pak jeste nadava, nebo vyhrozuje ISP, ze mu posilaji
nesmyslne maily je naprosto normalni vec. A takovyhle lidi maji pravo mluvit do
rizeni statu, do prodluzovani monopolu...

Tomas