Problem s gpm: Error in protocol

Stepan Roh stepan na srnet.cz
Středa Červen 20 13:03:09 CEST 2001

Po prechodu z jadra 2.2.19 na 2.4.5 mi obcas vytuhne mys, gpm napise do
syslogu Error in protocol (+ last message repeated x times) a musim ho
zabit a pustit znovu. Pak zase funguje, ale bezici aplikace samozrejme
ztrati spojeni (links, mc, apod.). Mam pocit, ze to souvisi se spustenymi
Xy, ale jeste se mi tu chybu nepodarilo rucne reprodukovat, takze nevim.
Kernel je tedy 2.4.5, mys je seriova, gpm je verze 1.19.3, X 4.0.3 (mys
pres gpm repeater). gpm se pousti jako: gpm -R msc -m /dev/mouse -t msc.

Setkal se s tim nekdo? Hledal jsem neco na netu, ale tem lidem to po tom
Error in protocol stale bezi, coz me nedela (je fakt, ze si ted vzpominam,
ze mi to obcas psalo Error in protocol i s jadry dvojkove rady, ale to
byly dve az tri hlasky, ktere nemely vliv na funkcnost). Ted jsem jeste
nasel radu, ze to muze byt zpusobeno prehratim I/O chipu, desky, vadnou
mysi apod. To doufam, ze ne, i kdyz ta mys je asi 6 let stara.

S pozdravem,

Stepan Roh