Samba a seznami uzivatelu

Miroslav Pragl miroslav.pragl na omega-optix.cz
Středa Červen 20 13:44:14 CEST 2001

1) jak mate nastavenou security na win9x? predpokladam nikoliv user, ale
server nebo domain
2) kam se loguje ten 9x stroj? do domeny nebo jen do site?
3) ma ten uzivatel ktery chce zobrazit seznam uzivatelu zalozene konto na te
sambe?

mel jsem stejny problem se starou sambou, 2.2.0 jej vyresila (a prinesla
dalsi ... ted abych studoval jak pripojit tiskarnu ze samby k win2000 resp.
jak nastavit drivery; win2000 mi stejne nejdou pridat do domeny ....)

MP