Amavis a prilis mnoho jedoucich antiviru

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Středa Červen 20 14:01:31 CEST 2001

> To bohuzel netusim.  Predchozi radce radil "Toho by slo docilit jedine tak, ze
> omezite i sendmaily na 5 aktualne dorucovanych" - tak jsem se pokusil nejake
> takoveto omezeni udelat, bohuzel neuspesne.

1. smerujte prosim svoje otazky do sendmail na linux.cz (konferencia o MTA)
2. Akym stylom ste to spravil, ze to nepomohlo ? Pustalo sa naozaj iba 5
sendmailov a amavisov sa pustalo viac ?

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2