nfs a poskozeni obsahu souboru

Milan Fucik konf na fairway.ms.mff.cuni.cz
Středa Červen 20 17:32:59 CEST 2001

Preji hezky den vsem,
 na stroji nasledujici konfigurace:
    2xPIII Xeon, 1GB RAM, sitovka Intel PRO/100 S
    RH 7.1 cz + 2.4.5-XFS [patch XFS z 11.6. z webu SGI]
    + patch pro dpt_i2o [3400S radic]

 se vyskytnul tento problem:
  Nedeterministicky [alespon zatim :)] jsou poruseny nektere soubory,
ktere jsou zapisovany bezicim procesem na disk, primontovany pres NFS
[v.3] z RH6.2. Zapisuji-li z jinych stroju, je to zda se v poradku.
2-3 soubory z 1900 ktere jsou generovany behem vypoctu obsahuji po zapsani
nekde v prostredku retezec nul o delce 8kB.
 Chyba programu, ktery ta data vytvari, to neni. V logach ani na jedne
strane nejsou zadne chyby [ani nic neobvykleho]. Prenos zdanlive probiha
bez viditelnych timeoutu. Pouze ten [zda se jeden] blok obcas dorazi
vynulovany [jde o texty].

  Mozna jsem zapomel napsat neco zasadniho, ale ted uz bohuzel nestiham.
 Pokud to nekomu z Vas neco rika, bude mi potesenim se poucit :)

 diky
   --MF

|  Milan Fucik, UFAL MFF UK	       |
|  System Administrator                |
|konf na fairway.ms.mff.cuni.cz           |