Propaganda proti Linuxu - chtel by nekdo reagovat?

Jarda Kosulic jarda.kosulic na centrum.cz
Středa Červen 20 19:32:04 CEST 2001

> Rekl bych, ze kazdy si udela nazor sam. Autor, ktery se stavi do role
> pocitacoveho vseznalce, ktery vsechno vi a vsechno zna nejlepe (cituji):
>
> "Pro praktika, který pracoval asi v deseti programovacích jazycích a na
> dvaceti různých platformách, nemluvě o různých verzích, překladačích,
který
> viděl vzestup a pád mnoha operačních, databázových a jiných informačních
> systémů, který ví moc dobře, že životnost každého takového systému je
řádově
> deset let, který ví, jak je obtížné přenášet složitější systémy na nové
> [...]

To mi pripomina jednoho meho ucitele :))) pokud nekdo studoval na krnovskem
gymplu, tak vi o cem mluvim :))))
omlouvam se za nic neresici mejl. Jinak tomu clanku ste udelali dobrou
reklamu, hned si ho du precist :)

jarda