Instalace gcc-3.0

Vaclav Lorenc xlorenc1 na fi.muni.cz
Středa Červen 20 22:28:58 CEST 2001

>Podle me to take byla (a stale je) naprosto zbytecna "valka". Bez 2.96 v
>RH 7.0 bychom na GCC 3.0 cekali nejmene o rok dele, protoze 3.0 ma v
>podstate za sebou (ve sve pre-verzi) uz rocni dukladne testovani (tj.
>overeni v ostrem nasazeni, coz dnes 3.0 nema, i kdyz je pravda, ze staci
>otestovat jen rozdily soucasne 2.96 [ktera je temer to same, co 3.0, ale
>binarne nekomaptibilnich zasahu]).

Dekuji za docela dobre popsani, jak to vlastne s temi kompilatory je,
konecne zacinam mit trosku vic jasno :)

Ja si proti gcc v RH7.0 nestezuji, s tim, jake vysledky produkoval a co mi
vsechno prekompiloval, jsem pomerne spokojenym uzivatelem. Jde jenom o to,
ze nejnovejsi CVS verze mplayeru (a mozna to delaji i starsi, ted nevim)
bohuzel kontroluje verzi gcc a pokud to ma neco do cineni s 2.96, tak krute
rve a konci. Tahle kontrola se da vypnout, coz jsem prozatim take udelal,
jenom me zajimalo, proc vyvojari pristoupili k takovym opatrenim (druhy
doporucovany kompilator je gcc-2.95.2). V informacich bylo neco o
nekorektnim zpracovavani informaci pro 3dnow! instrukce.

Da se to tedy chapat tak, ze gcc-2.96 v RH je preci jenom znacne odlisny od
klasickych releasu a je bez techto chyb (alespon bez vetsiny)?

Nu, jeste tedy k me druhe casti minuleho dotazu -- daji se na systemu
provozovat dva nebo vice kompilatoru? Rozhodne asi ano :), gcc a kgcc jsou
toho dukazem, ale da se pridat nejak rozumne jeste dalsi? To by asi
vyresilo problemy s tim, ze ten-ktery-program chce tu-a-tu verzi gcc...

>Hmm. Doufam, ze to nekdo nepochopi jako zacatek nove flame.

Taky doufam...

--
Vaclav Lorenc
http://www.fi.muni.cz/~xlorenc1