Samba a seznamy uzivatelu

Miroslav Pragl miroslav.pragl na omega-optix.cz
Středa Červen 20 23:06:38 CEST 2001

> 2000 do domeny jdou pridat jedine tak, ze se nechaji at si v ni zalozi
> konto samy. (Coz je v zasadnim rozporu s NT 4.0, kde to zase naopak
> neslo). Ale pravda je, ze to nejak ma porad jeste mouchy.
> Co se tyce zakladani uctu, je to popsane v dokumentaci. Jeden z
> fundamentalnich bodu je, ze ten kdo stroj pridama musi byt root a to
> opravdu skutecny root. Taktez by mel byt ve skupine domain admins.

to mi bohuzel nejde (delam to jako root, root je v domain admins, pocitac$
je pridanej ...)

obavam se ze je to rannym buildem samby - ten poc. je 486ka s RH7 a nic
lepsiho nez rpm 2.2.0 z ftp.samba.org jsem nesehnal

> Pripojit tiskarnu tak aby fungoval download ovladacu na stanice je fakt
> humus. Vyplati se jit podle printing howto a skutecne verit tomu co tam
> pisou (treba mackat cancel v dialogu, ktery uvidime za chvili uplne
> stejne, na druhem stroji jsem si rikal, to prece nemysli vazne, kdyz tu
> tiskarnu krasne vidim, tak si ovladace pridam rovnou---chyba lavky).

zatim tisknu pres lpr/lpd (este ze to win2k umej)

dik

MP