Instalace gcc-3.0

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Středa Červen 20 22:26:55 CEST 2001

Zdravim,

Tom?? Knaifl <knaifl na iinfo.cz> wrote:
> jedna se zejmena o volani funkci z knihoven v C++ .. v C je
> situace jasna a standardni, cili pri volani funkce se pred
> funkci da podtrzitko a to se vola, cili napriklad pokud v kodu
> mate funkci cprintf, tak z knihoven se vola _cprintf

Po pravde receno, me moc jasna a standardni nepripada.
Mate pravdu, ze na nekterych platformach C calling convention rika
volej s podtrzitkem (MS things, mimo jine), za standard se to ale
povazovat neda, jelikoz treba prave GNU/Linux (pokud je mi znamo)
nic takoveho nedela, tedy "jak se do lesa vola, tak se z lesa
ozyva":-).

S pozdravem

Mila Kuchta