komprimace do exe pod Linuxem

Bohuslav Říha riha na schulte.cz
Čtvrtek Červen 21 10:10:56 CEST 2001

Rad bych to automatizoval, bohuzel se mi nedari najit komprimacni program,
ktery by fungoval pod Linuxem a vytvoril win/dosovsky sfx exe.

ale postum pod win, vypise chybu:

> Nemuzete tvorit tyto archivy na Win a po te je presouvat na linux? Nejaky
schedulerem periodicky zabalit aktualni soubor a davkove pres ftp  ....

> M.N.

Ano to by slo, take jsem ned tim premyslel, ale radeji bych to komprimoval
az pod linuxem.

Zatim to funguje tak, ze v noci se databaze stahne do txt a ty se poslou ftp
na Linux - to je veskera prace na Win. Linux potom data z techto novych
souboru importuje jednak do online ceniku, do textovych ceniku ke stazeni
atd. Rad bych toto schema zachoval.

B. Riha.