komprimace do exe pod Linuxem

Bohuslav Říha riha na schulte.cz
Čtvrtek Červen 21 11:01:52 CEST 2001

> co zkusit dosemu ?? Popřípadě změnit váš program tak aby nevyžadoval SFX
> archiv ale obyčejný rar nebo zip nebo tar.gz nebo bz2 ??
>
> stefan

Dosemu uz instaluji :)

Co se tyce zmeny programku - dela ho externi programator a kazdy zasah musi
byt patricne odmenen, to asi znate.

Nicmene by se dal exe soubor opravdu nahradit programem, ktery by pouze
zavolal napr.
pkunzip -rozbal cenik.zip    - z netu by se stahovat tento cenik.zip
vysledek by byl stejny. Problem je ze by tento exe soubor a pkunzip museli
mit vsichni uzivatele programu (stovky).

Mylsim ze uz to nejak vyresim, diky za navrhy.

B. Riha.