komprimace do exe pod Linuxem

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Čtvrtek Červen 21 10:49:14 CEST 2001

Bohuslav Říha schrieb in Nachricht <00d301c0fa25$6e416f90$bc0101be na lanman>...

>Jedna se o cenik, ktery se nahrava do aplikace. Resp. nase firma ma
>aplikaci, ktera dokaze importovat cenik z urciteho textoveho souboru
>zkomprimovanym do exe (aplikace program spusti a potom importuje textak,
>ktery se z nej rozbali).

A preco si to preboha nerozbali ta aplikacia sama? Toto je
predsa nezmyselny postup. Raz vas hacknu a vsetci vasi
zakaznici budu mat pruser ako Brno. Co myslite, bude vas to
stat viac alebo menej ako uprava tej aplikacie?

Pokial by som mal kvoli cennikom spustat nejake downloadnute
aplikacie, nakupim radsej inde.

Ked uz to musite robit, skuste na to ist cez dosemu - proste ten
cennik podstrcte niekam, kde ho dosemu vidi a prinutte dosemu
spustit nejaky batch. Tusim na to existuje priamo prikaz (dosemu
som uz dlho nepouzil, takz presne neviem), ale v najhorsom
sa to da strcit do autoexecu.

Mirek Novak schrieb in Nachricht <3B31A5EE.350BBC8A na auto.cz>...
> Patrne ze stejneho duvodu z jakeho Vase firma nenapsala
> winproxy v Jave

Nevedel som, ze u cennikov je podstatny pristup k systemu
pocitaca, na ktorom bezia. Mozno by este mali pozistovat
par udajov o systeme, na ktorom bezia, a poslat ich
dotycnej firme, nie?

Zdravi
--
                                         Stano