Re: Prosím, je mi někdo schopen<cut>

Zdenek Drvota drvota-l na zds.cz
Čtvrtek Červen 21 09:42:53 CEST 2001

hmm... asi by neskodilo se nejdriv naucit psat
e-maily...
Do subject se nepisou romany :-)

### Kamil Navrátil napsal dne 20 Jun 01, v 23:11 :
Věc:            	Prosím, je mi někdo schopen
	poradit, jak se vypořádat s fonty v KDE2?
	Poctivě jsem
	přečetl vąechny příspěvky v konferenci,
	ale nic nezabralo. Problém je asi mimo Kongueror...
	Kdyľ spustím jen kwin, vąechna
	oknamají stejné problémy. Viz http:
	//aix.upol.cz/~navratk/konqueror.jpg  Problém asi
	vůbec nesouvisí s antialiasingem. KDE mi
	nějak úplněignoruje metriku
	písma. Kdyľ se
	snaľím písmo zvětąit nad 10,
	zobrazí semi jen
	jakési čárky - viz
	obrázek. Daląí problém je s
	podtrhnutýmipísmeny v
	nabídkách. Vypadá to
	otřesně a nejsem schopen se toho
	zbavit.Problém s fonty v KDE2

>  Prosím, je mi nikdo schopen poradit, jak se vypooádat s fonty v KDE2?
> Poctivi jsem poeeetl všechny poíspivky v konferenci, ale nic nezabralo.
>  Problém je asi mimo Kongueror... Kdy3/4 spustím jen kwin, všechna okna
> mají stejné problémy. Viz http://aix.upol.cz/~navratk/konqueror.jpg
>  Problém asi vubec nesouvisí s antialiasingem. KDE mi nijak úplni
> ignoruje metriku písma. Kdy3/4 se sna3/4ím písmo zvitšit nad 10, zobrazí
> se mi jen jakési eárky - viz obrázek. Další problém je s podtrhnutými
> písmeny v nabídkách. Vypadá to otoesni a nejsem schopen se toho zbavit.
> [...]

       Ing. Zdenek Drvota e-mail: drvota na zds.cz
       director
       ZDS, spol. s r.o.
       Hronovicka 708       tel:+420-40-6613756
530 02 Pardubice            fax:+420-40-6613756
Czech Republic                http://www.zds.cz
                            e-mail: info na zds.cz
Pripojte se k hledani mimozemskych civilizaci:
SETI na Home    http://setiathome.ssl.berkeley.edu
Darek, ktery nezklame? CeDecko od nas!
http://www.zds.cz/cdrom/cdrom.asp?sender=mail