Jakou značku disků

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Čtvrtek Červen 21 12:36:50 CEST 2001

Dobry den i Vam,

"Ing. Miloslav Ponkrác" wrote:

> Dobrý den,
>
> moc se omlouvám, možná je to trochu i OT, ale už jsem z toho zoufalý. Koupil
> jsem si asi před rokem disk, je to Western Digital Caviar 205AA 20,5 GB.
> Jenomže už teď se na něm začínají objevovat chyby, i když se k počítači
> chovám slušně. Kdosi mi říkal, že je to značkou disku, že WD jsou
> nespolehlivé. Protože se už nechci nechat znovu napálit, můžete mi poradit,
> jaký disk je spolehlivý?

Take si uz WD nekoupim. Ted pouzivam IBM DeskStar DLTA 2050 nebo tak nejak,
proste 20GB/7200rpm a jsem spokojen. Pokud nekdo chce poradit, rikam mu: "kupuj
IBM", zatim nebyly pripominky. Vim vsak, ze IBM mela nedavno aferku s disky
vyrabenymi v zavode v Madarsku. Tusim, ze slo o nejaky 40GB disky. Vyrabeli je
ve dvou fabrikach a ty "madarsky" byly dost na houby.

> S pozdravem
>
> Miloslav Ponkrác

Tez s pozdravem, Libor Chocholaty