Jakou značku disků

David Toman dtoman na pef.skoda.cz
Čtvrtek Červen 21 13:25:37 CEST 2001

Jan Emmer wrote:

> Zatim jsem zlikvidoval dva maxtory a nepocitane westernu. Hlasuju pro
> quantumy.:-)
> J.E.

No, jestli Vás to potěší, měl jsem tu jeden Quantum Viking II (SCSI) a odešel po
3 měsících provozu (elektronika) > byl ještě v záruce, výměna bez problémů a od
té doby jede asi 4 roky.

Pokud jde o IDE disky, mám tu jak WD tak i Seagate, na zničené je to zatím 1:1
:-) SCSI mám Seagate, Quantum i IBM (10.000 rpm) a kromě jednoho zmiňovaného
výpadku (Quantum) bez chybičky.

Před časem tady jeden účastník konfery upozorňoval, že v současnosti se IDE
disky "sekají jak housky" a je to vidět na jejich kvalitě.

--
This message was written by using recycled electrons.

Ing. David Toman
LAN/WAN/DBS Management      tel.   : +420 19 7734935
ABN AMRO Penzijni fond, a.s.     fax    : +420 19 7733290
Tylova 57              GSM    : +420 606 605836
316 00 PLZEN, Czech Republic     e-mail : dtoman na aapf.cz