IPC 1server -> vice klientu

Jiri Kratochvil jkratochvil na fincommaterna.com
Čtvrtek Červen 21 14:19:53 CEST 2001

Potrebuji od jednoho serveru posilat zpravy na vice klientu, ale zda se
mi zbytecne pro kazdy z klientu otevirat novy komunikacni kanal proto
bych se chtel zeptat zda existuje prostredek kterym je vytvorit cosi
jako frontu zprav na ktery se krome serveru napoji vice klientu, kazdy z
klientu bude mit moznost do fronty pristupovat a ten kteremu dana zprava
bude patrit tak ji smaze.

Zatim jsem zkousel SysV IPC, Pipes a Sockety, zatim jsem nanasel moznost
realizace reseni vyse uvedeneho postupu nad temito prostredky.

Nebo bude jednodusi pro kazdeho klienta otevrit vlastni kanal?