2.2.19 nechce swapovat

Čtvrtek Červen 21 14:53:11 CEST 2001

	Dobrý den všem,
už delší dobu pozoruji zajímavý úkaz: jádro nechce swapovat.
Paměti je celkem dost, takže swapovat není moc potřeba.
Ale proč je to divné:
- zatím vždycky se po několika dnech běžné práce začal swap podle potřeby
  plnit (normální chování)
- dělá to pouze redhatí jádro 2.2.19-V.v.1
- mé vlastní jádro 2.2.19 se tak nechová, ani předchozí jádra od kohokoliv
- dělá to na všech strojích okolo mě s RH od 6.2 do 7.1, tj. různé např.
  glibc, procesor, UP i SMP, velikost paměti, scsi i ide
- společné znaky jsou jenom swap nového stylu a jádra od RH nainstalovaná ve
  verzi pro i386, i když by to mohla být i686

Experimentovat na živých strojích bohužel moc nemůžu (rozhodně nehodlám
spustit sto gimpů apod.), takže úsilí bych věnoval spíš studiu - ale čeho?
Nejde totiž o opravdový problém - aspoň zatím, takže popis takové situace
jsem zatím nikde neviděl, ale při uptimu v řádech měsíců je mi to prostě
podezřelé. Proč to tak může být? Viděl jste někdo něco podobného? Jestli
jsem při instalaci na něco zapomněl, tak na co, když jinak systém normálně
funguje?