Sporitelna (was Re: Internetbanking (Re: IPB Homebanking))

Petr Cahyna Petr.Cahyna na i.cz
Čtvrtek Červen 21 15:36:17 CEST 2001

Vondracek Jan wrote:

> No pod Linuxem to chodi v Netscape v pohode, Opera 5.02 pod w98 to nebrala.
> Mozilu jsem nezkousel, ale asi vyzkousim. Conqueror nechodi.
> Zip

Muzu se zeptat na podrobnosti? Mam netscape 4.77, dostanu se pres obe
autorizace a mam slepej frame ... odhaduju to na nejake problemy s CCS -
na to je netscape obzvlast haklivej. Javu, java scripty, cookies si na
tu chvili samozrejme zapinam... Nastesti jsou technici od nich
komunikativny a (alespon zatim) se dost snazi...

hmm, po me chteli jenom 1400,- ... 2500,- by to stalo, kdybych od nich
do 2 let utekl :-)

								Caha