samba - pdc pro win9x, user level security nechodi

Petr Balas petr-news na petrbalas.cz
Čtvrtek Červen 21 17:49:27 CEST 2001

In article <JLEBKJGKEJCHIHIICJIDEEEMCEAA.miroslav.pragl na omega-optix.cz>,
"Miroslav Pragl" <miroslav.pragl na omega-optix.cz> wrote:

> jsme si nerozumeli. ja mluvil o security na WIN98 STANICI :-)))

Stejne to nechapu - Vas puvodni prispevek vypisoval Vas smb.conf
a tam jsem narayil na ono (IMHO chybne) security = DOMAIN

Petr Balas (petr at balas dot cz)